Zzzz


Vill bara lägga mig och sova, är så sjukt trött men känns som tiden att sova ikväll inte kommer bli av då jag har en hel del att stå i eftersom vi åker ner till mamma/mormor & pappa/morfar imorgon bitti.

Just nu är tvättmaskin igång sen ska tvätten hängas, göra ordning i köket, diska, packa ner allt som ska med ner, natta barnen osv.

Kommer inte hinna göra någonting imorgon bitti...
Men just nu känner jag mig inte alls på topp.
Ont i huvudet, fryser, illamående och trött! :S

Linus sover och väntar på att natta Liam om ett tag. :)


Dagen har annars vart kanon!
Imorse drog jag ner på stan och fixade lite sen hem och fixa lite.

Även min nya ziperall men mindre storlek är skickad så den får jag imorgon eller senast på Fredag!
Härligt!
Det gick undan att returnera & byta storlek! :)

Jag har även vart ute och busat med barnen i snön, Anki kom ut en stund hon med och barnen fick en varsin julklapp som dom fick öppna redan idag! :)
Liam vart så glad över sin present, en svart hund som går och så hade dom satt ett koppel på den! :)
Liam är ju kanonförtjust i deras hund Ozzy så denna passa ju perfekt! :)

Linus fick en nallebjörn som gungar när man puttar lite på den! :)
Den har han puttat på hela tiden, så han verkar gilla den också! :)


Tog en bild när vi var ute på Linus, vart inte så mycket mer då Liam var full av fart och bara sprang runt! :)

Nu blir det lite soffhäng och bara ta det lugnt ett tag!
Så skönt med blogg app i telefonen! :)
Slippa sitta vid datorn jämt.
Det ända jag saknar i appen är att man kan välja vilken kategori inlägget ska hamna under, annars är jag supernöjd! :)


Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0