Tvätta hela dagen lång!


Här hemma tvättas det för fullt... :)
Håller på och tvättar upp alla kläder i storlek 74 till Linus och det är NU alla fina kläder kommer fram! :)
Bara älskar dessa byxor & tröjor från Lindex som har stjärna på sig och har massor av dom och i alla olika färger! :)
Sen kommer stinky dressen fram och alla andra söta som man köpte när Liam var mini! :)
Så imorgon blir det att rensa ur Linus garderob och fylla på med dessa kläder i storlek 74, även om han fortfarande har vissa kläder i stl 62 men dom ska jag ta bort helt och hållet sen är det ju stl 68 och det har han ju nu så vissa 68 ska jag rensa bort som han aldrig kommer använda och vissa kommer jag ha kvar ett tag till!

Blir nog bra när det är klart! :)

Sista maskinen för idag är inne nu så resten tar jag och tvättar upp imorgon!

Vi ska även fixa klart här hemma, sätta upp en ny tv på väggen, borra upp alla dvd hyllor, lackhyllor m.m
Paketet från IKEA kom ju idag så ska ta och hämta ut det imorgon, har ingen större lust att konka 20 kg paket nu ikväll! :)

Så blir att fixa Lia´m & Linus rum helt och hållet imorgon, ställa ordning det som vi ska ha det m.m!

Finns som sagt en hel del att göra här hemma! :)

Sen är det bara börja få klart här hemma och det ska det bli NU i helgen...
Även om det tar tid så får det göra det!
Thomas får ta barnen och gå ut så jag får göra klart här hemma! :)
En bra deal... haha
Eller så kan man ju göra tvärt om också, men tror nog jag donar här hemma själv! :)

Ska ta och fortsätta här hemma lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0