Tröttare än tröttast idag!

Linus har hållt låda inatt och vaknat ett flertal gånger och vart kinkig! Dessa sega tänder som är på G men är så sega och inte vill spricka igenoom riktigt! :( Hoppas dom ska komma snart!

Så natten har vart ett vaket tillstånd, vid 5 imorse somnade vi om riktigt ordentligt sen upp vid 7.30 igen! Men skönt att helgen är nära! :)

Thomas har gått och lämnat Liam på dagis och jag ska ta och packa träningsväskan för att dra ner till gymmet och träna lite granna! Sen får man se vad denna dagen har att erbjuda!

Håller mina tummar & tår att IKEA ska höra av sig om att dom kommer och levererar våra saker! :) Eller om det kommer till posten? Det återstår att se, kollar man upp vart det är så är det i Örebro och då brukar det alltid komma hit på dagen så man får väl hoppas att det gör det denna gången också! :)

Ska även försöka ta mig ut till Coopen för att hämta ut Liam´s nya fodrade regnkläder & handskar från Didrikson! :) Men cykla går ju knappast då det är snorhalt ute! :( Fast på någe sätt löser det sig om nu inte Thomas tar det innan dom åker till jobbet!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag bara kan sticka när Thomas kommer hem! :)

NÄMEN NU KOMMER DOM MED IKEA SAKERNA! :)

Hoppas ni får en bra Torsdag!

NÄÄÄ... det var inte IKEA sakerna som kom utan våran NYA tv, väggfäste m.m! :)
Det är iaf. positivt att det var någonting bra! HaHa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0