Träningsvärk till 1000


Känner mig just nu som en gammal kärring som inte kan gå!

Har sån sjuk träningsvärk så vad jag än gör värker det i benen och axlar! :)
Men det bevisar ju bara att man har gjort lite nytta iaf. :)

Idag vart det powerwalk & lite core övningar tillsammans med min PT!
Är verkligen skönt att ha kommit igång igen!

Kommer dock sakna Malin som f*n då hon verkligen får mig att må bra och ha viljan!
Så känns riktigt tråkigt att detta var sista träningen tillsammans med henne! :(

Sen har vi bara donat en del här hemma men inte blivit av så mycket, så blir att fixa resten imorgon!

Ska ta och fortsätta dega i soffan tillsammans med mannen i mitt liv och min grymma träningsvärk! :)

Barnen somnade vid 18 tiden idag så det är riktigt skönt att bara ligga i soffan och slappa/halvsova!

Hoppas ni haft en bra Fredag!



Kommentarer
Malin

Underbart jobbat idag Christina och glöm inte vilka fina resultat DU har fått (ja, DU har gjort jobbet och ingen annan)! Som jag sa till dig idag så har du jobbat upp en fantastiskt fin teknik och du har alla förutsättningar att lyckas! Så kör hårt nu & välkommen att höra av dig om du har frågor eller funderingar eller kanske är sugen på lite personlig träning i vår igen ;) Kram & lycka till!

2011-12-09 @ 23:03:03
URL: http://www.malinberg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0