Tiden går fort...


...när man har roligt! :)

Denna Måndagen har gått i en rask fart måste jag säga, skönt är väl det!
Innan hjärtat mitt drog och jobbade idag så åkte jag ner på stan för att uträtta lite ärenden som skulle fixas.
Det var ju egentligen meningen att jag skulle träna idag men så vart ju inte fallet, men känner ingen ångest för det! :)
Sen har vi bara vart hemma och busat en massa, ritat, lagat käk, badat, kollat tv och haft det allmänt mysigt med mina barn! ♥

Liam sover ju inte sin middagslur så värst ofta längre och det blir ju att han blir tröttare tidigare så idag gick han bara in i sin säng och slocknade strax efter 16 tiden, men ändå ligger han i sin säng nu.
Han mår ju inte sådär jättebra, fått byta 3 b-blöjor på honom inom 1 timme.
Nått vajsing med hans mage och fortsätter detta så ska jag kontakta läkaren och se om det är någonting som är galet.

Även Linus somnade samtidigt som Liam så jag har fått en hel del gjort här hemma, mycket skönt! :)
Både vikt/lagt in all ren tvätt, småplockat bland lite papper, skrivit in ALLA räkningar, rensat i vårat sovrum, hängt upp sänghimeln över spjälsängen, packat lite paket som ska skickas iväg både från tradera & blocket.
Ja som sagt hunnit med en hel del här hemma.

Sen fick vi ju hem våra Ziperaller idag... åhhh gu så skön den va!
Jag lär bo i den när jag är hemma om mornarna & kvällarna! :)


Imorgon ska jag åka iväg med Anki på morgonkvisten för att handla lite granna så vi har tills vi ska åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar på Torsdag och skicka iväg paketen.
Så jag får se hur det blir med träningen imorgon, men blir det inte av imorgon som det är tänkt så MÅSTE jag träna på Onsdag! :)

Imorgon kommer ju en tjej hit med julklappen som jag köpte till Linus. (Aktiveringsträdet)


Annars har det inte hänt så värst mycket mer idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0