Söndag!


Och det har inte hänt så speciellt mycket mer än att ha fixat lite här hemma, bäddat rent i alla sängar, dammsugit, rengjort spisen både bakom, uppe och överallt, tvättat och lite annat småplock.
Självklart myst och busat en massa med barnen också! :)

Även rensat ut en jädra massa kläder från Linus garderob som jag ska ge till Madde som får en liten pojke nästa år! :)
Bättre någon annan får ta kläderna än att dom kastas osv. orkar inte hålla på med Tradera.
Sålt en massa kläder där nu men orka hålla på och skicka och grejja, nä det pallar jag inte! :)

Nu har precis maskinen med tvätt blivit klart så den ska jag alldeles strax ta och hänga.

Skönt att mannen i mitt liv slutar tidigt idag, eller tidigt och tidigt men vid 22! :)
Bättre det än att komma hem efter 00! :)

Vart risgrynsgröt som middag idag, riktigt gott och det passar ju så bra in nu när julen närmar sig med stormsteg!
Vi ska ju fira jul nere hos mamma/mormor & pappa/morfar och det ska bli så SKÖNT att bara komma bort några dagar! :)
Vi åker ner den 22.a & hem igen den 25.e efetrsom hjärtat mitt ska jobba den 26.e, tyckte att han lika gärna kunde jobba än att ta ut pappaledighet osv.
Så han kan gott få jobba och tjäna lite extra! HaHa

Ska se till att försöka få en dejt med Linn & Noe när vi är där nere, försöka träffa henne den 22.a eller den 23.e om hon nu har tid med oss! :)

Ska bli så skönt att detta år tar slut och 2012 kommer! ♥
Finns en hel del planer och jag hoppas 2012 blir vårat år och mycket bättre än vad 2011 har vart...


Ja, annars har det inte hänt så mycket mer här hemma idag.

Imorgon blir det iaf. gymmet för min del på morgonen sen ska jag & Liam ta och gå ut i skogen när jag kommer hem.
Sen får vi se vad Måndagen har att erbjuda! :)

Tisdag är det dagis för Liam och efter dagis vid 14.30 så är det luciafirande där! :)
Självklart ska jag & Linus gå dit och titta på vackra storebror som kommer va en pepparkaksgubbe! ♥

Hoppas ni haft en toppen Söndag, nu ska jag ta och hänga tvätt och dona lite granna när man har ensamtiden! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0