Om jag ändå visste...


Vad jag vill med mitt liv, just nu känns allt bara så tomt...
Känns som man vill lämna allt, precis allt!

Skulle va så skönt att för en gångs skull få åka iväg själv utan någon och bara få tänka på vad jag vill och hur jag vill ha det!

Livet är inte alltid en dans på rosor...

Är less på att ALLTID få göra allting själv, det tar på krafterna men det förstår inte vissa!

Det ska handlas, lagas mat, diskas, städas, tvättas, ta hand om barn osv.
Men det är väl rena semestern hos vissa!

Om du ändå tog och gjorde det jag gör varje dag så kan du fan få känna hur det är!

Jag byter gärna med dig och jobbar istället om det skulle va så!

JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA LESS!

Allt jag ville nästa år har bleknat totalt, känner inte för någonting längre...



Och nyårsafton lär ju inte bli så värst rolig, så den skiter jag också i!!!
Kunde lika gärna ta barnen och dra ner till morsan och dom istället för att sitta här hemma och tråka!!!

Jag har gjort mitt...

Tack för mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0