Måndag!


En ny vecka . med nya möjligheter!
Härligt, härligt!


Idag var det tänkt att jag skulle gymma på morgonen, men det kom lite annat emellan som jag ville ta tag i.
Alltid är det någonting!
Vart en tur ner på stan och handla lite granna, dels ett jättefint hjärta som jag satt upp i mitt & hjärtats sovrum där det står: Det är för oss solen går upp! ♥
Älskar chabby chic stilen, skulel vilja göra om hela vårt hem med just chabby chic men det lär vi inte göra! :)

Men vissa saker vill jag ha i den stilen som hjärtan, lite småsaker osv.

Så nu pryder hjärtat våran vägg!

Sen har jag fått en parfym av hjärtat mitt! ♥
Luktar asgott! :)


Liam & jag har vart ute och traskat i skogen på eftermiddagen och haft det mys! :)
Liam fick även ha sin nya Didrikson (fodrade regnkläder) & Didrikson handskar på sig och dom satt som en smäck och har var hur varm och go som helst när vi kom in! :)
Så nöjd över att vi skickade efter dom!

Linus var hemma och busade med Anki och gjorde allt för att försöka ta sig frammåt...
När Liam & jag kom in igen så vart det lite fika!

Det har även kommit en avi i postlådan min som jag ska hämta ut imorgon, man blir allt bra nyfiken på vad det kan vara! HaHa
Hoppas det är Linus Didrikson overall som kommer, hoppas kan man ju alltid men tror det är någonting annat!
Intalar mig det iaf. så jag inte blir besviken när jag hämtar ut paketet!
Men vad det annars kan va har jag ingen aning om...

Imorgon bitti blir det att lämna Liam på dagis för att sen dra vidare ner till gymmet och köra mitt pass sen hämta ut paket och dra vidare hemmåt igen!
Sen vid 14 tiden ska jag & Linus traska till dagis för att titta på när storebror har luciafriande! ♥
Våran lilla tomtenisse!

Så nu har Liam precis badat/duschat så han är fin imorgon och doftar gott! :)

Sen är det ju detta med dagens middag... har inte alls någon hungen men måste fixa i ordning lite mat till Liam.
Får nog bli lite rester till honom!
Linus äter ju sin välling här bredvid mig så han är mätt och glad! :)


Ska ta och sätta fart här hemma.
Hoppas ni hafte n bra början på denna veckan, och  hoppas den går fort! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0