Inge luciafirande...


För våran del på Liams dagis idag då dom precis ringde hem Liam!
Han mår inte bra och har skitit ett antal gånger så är väl magsjuka eller nå annat skit som han åkt på! :(
Stackarn! ♥

Så Thomas har åkt och hämtat hem honom så hoppas jag att Liam ska vila ett tag när han kommer hem så han kan va piggelin sen!

Blir nog att ha Liam hemma imorgon från dagis sen om han är pigg nog får han gå på Torsdag då det är sista gången innan hans jul ledighet! :)


Jag ska försöka hämta ut mina 2 paket som har kommit idag! :)
Sen får man väl se om man får skicka tillbaks någonting av det!

Nu ska iaf jag försöka få piggelin Linus att vila en stund så jag också kan vila lite innan hjärtat mitt drar och jobbar!

Tjilevippen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0