Hatar att va sjuk!


Det är bland det värsta jag vet, man är helt orkeslös och mår allmänt piss...

Det började dagen innan julafton, då fick jag en riktig hemsk smärta i halsen och det bara kom från ingengstans.
Gör sjukt ont när jag sväljer så man får lixom pina i sig vätska och mat, smärtan går hela vägen ner i magen och ut i ryggen! :(
När jag goggla på halsfluss så var det precis dom symptomen som jag har.

Har även illamående, tokförkyld & smärta i magen osv... KUL KUL!

Smärtan är inte över ännu utan blir 10 gånger värre på kvällarna och mornarna är inte roliga dom heller.

Men det är väl bara gilla läget och ta dagen som den kommer helt enkelt, hur slut, trött och hur ont man än har.
Fast det är inte kul!

Till VC går jag ju inte iaf. där blir man ju ändå bara behandlad som skit så!
Måste ta tag i att skicka in papprena till famljedoktorerna så vi byter vårdcentral.
Får ju aldrig tummen ur röven och gör det, är alltid någonting annant som görs istället!


Jag kommer även rensa och kasta så mycket skit här hemma...
Har ju saker som jag vill ha ståendes i skåp men va fan det används ju aldrig så man kan ju lika gärna packa ner skiten och ställa ner i förrådet.
Är så less på och ha en massa saker nu, vill ha så tomt som möjlig här hemma.

Städa är ju inte så kul det heller men det MÅSTE ju göras och på Lördag är det nyår och då händer det inge speciellt heller.
Blir hemma och ta det lungt, då Thomas jobbar nyårsdagen.

Men städa, städa, städa & ta hand om barnen är väl vad jag får göra idag!

Var tänkt att jag skulle dra till gymmet och träna idag men blir väl inge mer träna för min del på detta året.
2012 får bli ett bra år med en massa träning och FINA resultat! :)

En sak är säker och nu ryker det mesta här hemma, och jag komemr INTE varna vad det är som ryker innan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0