Godermorgon!


Vad man känner sig utvilad idag! :)
Linus har sovit i sin säng hela kvällen/natten och han som har brukat vakna då och då!
Tror han vaknade 1 gång inatt och hjärtat gick upp och gav honom nappen!

Däremot Liam har vaknat och vart ledsen så tillslut fick han komma och sova hos oss och i våran säng så sov han så oroligt, vred och vände p åsig, låg och sparkade mig i ryggen.

Men även om inte jag har sovit sådär jättebra inatt så känner jag min ändå väldigt pigg!



Så var denna helgen slut, kan inte dagarna sluta gå så jäkla fort???? :)
Hjärtat ska jobba idag och jag har ingen aning vad vi ska hitta på förutom att försöka få undan lite här hemma...
Ska fixa det sista i barnens rum, nu blir det att rensa ur lite saker där inne.

Och innan hjärtat åker och jobbar så ska Liam & jag ta och gå ut i skogen och bara vara! :)

Nä om man skulle ta och börja dagen! :)

GODMORGON PÅ ER! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0