Didrikson till mini me!


Vann visst en Didrikson overall till Linus idag på Tradera, helt ny och oanvänd! :)
Priset vart 320:- och inte illa pinkat.

Overallen jag fick hem för ett tag sedan som jag vann på Tradera av märket Name It i stl. 74/80 sitter inte alls bra på Linus längre då han verkar växa på sig som bara den! :)
Så jag chansade idag och lägga ett bud på Didrikson och jag tog hem vinsten! :)

Ändå har han kläder i stl 68 och vissa i 62 så Name It overallen var väldigt liten i stoleken tydligen.
Men nu får han iaf. en overall som han kan ha, även om den kommer va förstor! :)
Hellre förstort än precis lagom eller förlitet! :)

Visst denna Didrikson är i stl. 80 så den lär va ganska så stor men Linus sitter ju ändå bara i en vagn så det blir nog bra ändå!
Didrikson är ju väldigt stora i storlekarna då Liam verkligen drunknar i sin Didrikson overall!

Men man kan ju hoppas att Linus kan ha denna overallen även nästa år, men det återstår ju att se!

 

 

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0