Äntligen...


Börjar det ändras här hemma! :)

Linus har ju RATAT välling och bara velat ha ersättning eller vanlig mat, men igår testade jag bara välling och han tog den! :)
Sen sov han hela natten och vaknade vid 6 imorse och fick en flaska välling till och nu sover han fortfarande!
Så himla skönt med sovmorgon!

Liam ligger också och sover fortfarande, han vägrade sova innan pappa kom hem igår så han var ju vaken.

Hoppas detta ska fortsätta med att Linus tar välling och sover hela nätterna!


Idag var det tänkt att jag skulel dra ner och träna så får se hur det blir med det, ska även skicka iväg min One Piece idag så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med träningen.
Jag har inte tränat på hur länge som helst så det skulle va riktigt skönt att få träna.
Och på Fredag är det träning med min PT så ja... träna denna veckan är det som gäller! :)
Ja, man får se hur det blir just idag!

Denna veckan är sista veckan som Liam går på dagis också sen är han ledig till den 10.e  Januari! :)

VILL HA SNÖ... det är vitt ute men av frost, hoppas verkligen att snön ska ta och komma snart! :)

Om man skulle ta och klä på sig kanske för att sen förbereda sig för dagen!
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0