Wuuuhuuu!!!


Ska alldeles strax ta och ta mig ner på stan för att hämta ut vårat nya objektiv m. tillbehör till våran systemkamera! :)
Ska även lämna in ett papper på banken för att sedan gå och handla grillad kyckling, potatissallad och lite annat!
Idag känner jag inte för att ställa mig och laga mat precis och vi kände just för kyckling idag och Liam älskar kyckling så det får bli det! :)

Vi har idag hållt på och städat här hemma, tvättat upp 2 maskiner, dammsugit, skurat golven och diskat och gjort iordning i köket!
Ska även rensa en del i hyllorna och garderoberna och gå ut med grovsopor, saker som vi inte vill ha kvar m.m! :)

Känns riktigt skönt detta...
Så ikväll blir det att ta 5 km spåret igen, härligt härligt! :)

Då har jag gåt över 1 mil idag, det känns bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0