Utedag!


Efter att Liam var hämtad från dagis så vart det hem och käka lite mellis för att sedan vara ute och busa en massa!
Vart bjudna på fika hos Karin, Anki & Stefan! :)
Efter fikat så vart det mera bus och Liam & Anki gick in i skogen och lekte lite granna, så efter ett tag traskade även jag ut i skogen och busade lite granna!
Vi hittade även lite kantareller så Anki & jag bestämde oss för att ta en liten tripp runt i skogen och kolla om vi hittade lite mer svamp!
Tog Linus i bärselet och Liam stannade hemma och busade runt med Stefan & deras hund Ozzy! :)

Vart en kort promenad på 1.59 km och jag brände 145 kalorier på den lilla biten! :)
Vi hittade inte så värst mycket kantareller då folk plockar en massa i denna skogen, det rastas ju hundar m.m här så folk plockar ju när dom hittar! :)
Sen vart det väldigt tungt att gå med Linus på magen också så ryggen kändes som hej kom och hjälp mig ett tag!

Men lite kantareller vart det iaf. räcker till att göra en stuvning! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0