Träning på gymmet!


Idag bestämde jag mig för att ta cykeln när jag lämnade Liam på dagis för att sedan dra vidare ner på stan och in på gymmet! :)
Vart en härlig cykeltur på 3.84 km & brände 140 kalorier!

Väl när jag kom in på gymmet så började jag med:

20 min cykling (Fat burn) där jag cyklade sammanlagt 9,2 km!
Sen gick jag vidare till löpbandet där jag körde 2 pass på 20 minuter!
Första passet valde jag att köra manuellt då jag körde att jag gick ett tag för att sedan börja springa!
På första passet vart det 2,21 km och jag gick/sprang i hastigheten från 5-10 km/h och jag brände då sammanlagt 130 kalorier!
Andra passet körde jag Fat Burn då jag också både gick och sprang i 20 minuter fast med en uppförsbacke så det var lite jobbigare men jag höll mig mellan 6-10 (strax över 10) km/h och då vart det sammanlagt 2.01 km & jag brände 191 kalorier! :)



Härligt, härligt måste jag säga!

Ska börja ta mig ner till gymmet oftare än vad jag har gjort nu för att köra både cykling & löpband!
Löpbandet fick mig verkligen att må bra idag!

Kom fram en äldre man till mig och berättade hur duktig jag var, och det kändes väldigt skönt att höra från honom!
Vi tränar oftast samma tider då han också är där på mornarna!
Vi pratade en massa och han sa att jag ska va stolt över mig själv, för vi pratade även om att jag hade gått igenom en operation m.m!

Underbara människor det finns som verkligen kollar på en och sen kommer fram och berättar hur duktig man är, sånt gillar jag! :)

Efter gymmet så var det bara att ta och sätta sig på sin cykel och cykla hem igen!
Vart en tur på 3.97 km & brände 168 kalorier! :)

Så idag har det bränts en massa kalorier... hejja hejja!


Tog mig precis en härlig dusch innan jag satte mig och skrev detta inlägget så nu ska jag ta och klä på mig för att varva ner lite innan jag ska cykla iväg till dagis för att hämta hem vilden! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0