Tisdag...

Och natten har vart förjävlig, nattningen igårkväll gick väldigt bra och båda barnen somnade rätt så fort!
Det var lite tjaffs med Liam, men efter att jag lagt tillbaka han i sängen så somnade han tillslut med en leksak i sängen! :)
Jag slängde in 2 maskiner med tvätt så jag kunde ju inte gå och lägga mig utan var tvungen att vänta på att 2.a maskinen skulle bli klar så jag kunde hänga upp den!
Så medans jag väntade la jag mig i soffan och glodde på 2½ men, man kan ju aldrig få nog av dom och jag längtar till dvd.n säsong 8 kommer ut!
Har iofs. sett den men alltid kul att ha dvd.n eftersom vi har alla andra säsonger!

Aja, när tvätten var klar så kom storälsk hem från jobbet och vi pratade lite, kollade vidare på 2½ men så klockan tickade iväg!
Linus vaknade vid 1 tiden och ville ha mat så han fick mysa lite med oss fast han somnad eom ganska fort! :)

När vi väl gick och la oss så efter en stund vaknade jag av att Liam grät som en tok i sitt rum och att älsk var inne hos honom!
Antadligen har han drömt nå hemskt och vaknat, han var iaf. superledsen och otröstlig!
Men efter en stund somnade han också om fast vaknade igen och var ledsen så han kom inspringandes till oss!
inatt han han fått legat melln mig och älsk i sängen, fast han kom inte in förns vid 3 - halv 4 tiden!
Man hade ju som lagon somnat in så skönt! :)

Sen vaknade även Linus vid 5 tiden igen så fick han också komma över och lägga sig bredvid mig, så det har inte blivit mycket sömn inatt precis...

Och inte nog med det, när jag gick upp imorse hade jag sån grym träninsvärk i benen, fötterna ömma, ont i rygg & axlar så det var nå grymt...
Men jag tog mig en kort morgonpromenad på 3 km iaf. så jag brände ändå 166 kalorier! :)

Vägde mig även idag (fast har vägningsdag på Fredagar) men vågen står stilla just nu, iofs. vägde jag mig för 2 dagar sedan också och då hade jag ändå gått ner 2 kg så man ska ju inte klaga!
Men när man har ett mål man vill ner till så vill man ju komma dit så fort som möjligt!
Även om vågen sår stilla så bygger man ju både muskler och minskar i midjan och andra ställen på kroppen!
Jag känner ju där jag har förlovningsringen att fingret har blivit mindre då ringen åker av väldigt lätt... så antadligen måse jag skicka in den för att dom ska göra en ny och mindre ring då dom inte kan göra någonting pga. mönstrena eller så får vi skaffa nya ringar någon gång som man kan minska hos guldfynd eller hos dom som gör det!

Har redan skickat in min ring för att dom vart tvugna att göra en ny efter min operation! :)

Skulle va skönare att ha ringar som man inte behöver skicka in för att dom måste göra en helt ny ring, det kostar ju som sagt en del när dom ska göra nya!

Nä, nu ska jag bara lägga mig i soffan och mysa med mina 3 underbara killar för att sedan fixa iordning någon lunch!
Sen blir det nog vila för hela familjen innan älsk drar iväg till jobbet!

På dagen blir det nog att ta en liten promenad med barnen, och hoppas att vädret håller i sig och inte blir en massa regn igen! :)

Hoppas ni får en bra Tisdag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0