SUCK...


Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, nu är den iaf. minskad som jag vill ha det!
Däremot har jag försökt mig på en annan slags dropdownmeny men det blir bara kaos och pannkaka av hela alltet så den skippar jag!
Är rätt nöjd med dropdown menyn jag haft ett bra tag nu så den duger!
Däremot går det lixom inte att få till det som man vill ha det när jag har menyn där den är nu, så får se om den får hamna över headern sen eller om jag hittar på nå annat!

Har även funderat lite på om man kanske skulle byta blogg men jag är så nöjd med blogg.se och har sällan haft problem med denna sidan...
Andra bloggsidor är väl inte lättare att fixa saker och ting i...
Vill ju INTE använda någon bloggdesign som någon annan har gjort, men samtidigt finns det så mycket fina olika men INGENTING som jag kan göra själv då jag inte fattar hur man gör! HAHA

Nä blir nog att stanna på blogg.se för min del...

Aja, det är ju jag som ska va nöjd och ingen annan så just nu ser bloggen kanske lite konstig ut men det får den göra tills jag får mer tid att sitta vid datorn!

Ikväll blir det nog att pilla ihop en header när barnen har somnat...

Nu ska jag mysa med mina fina killar innan storhjärtat åker och jobbar!


Kommentarer
Emma Viklund

ja, väldigt krångligt med de där dropdown menyerna... hoppas du får till det som du vill ha det :)

2011-08-29 @ 17:16:58
URL: http://emmashjartan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0