Skönt med Söndag!

Vart en helmysig dag, jag & barnen har vart ute en massa. Haft Linus i bärsele där han somnade gott & Liam har lekt en massa i lekparken, ätit & plockat röda vinbär, åkt runt på sin motorcykel sen har vi även vart i skogen! När vi kom in vart det att fixa iordning middag sen fick Liam ta sig ett bad! :-) Så denna dagen har gått väldigt fort! Nu sitter vi i soffan och tittar på Tjorven, Båtsman & Moses sen blir det att borsta tänderna och nattning för Liam! Linus ligger här bredvid mig och bubblar på som bara den & är helnöjd! Mina underbara barn! ♥ Ni gör min dag! Snart kommer även älsklingen hem då det är Söndag & han slutar 22! ♥ Nu ska vi fortsätta mysa då filmen snart är slut! :-) Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0