Så sjukt nöjd!


Har fotat en hel del nu med det nya objektivet och jag kan inte säga mer än att jag är så sjukt nöjd! :)
Jag har inte fotat nå speciellt men testat zooma på grejjer som är väldigt långt borta utanför våran balkong, även fotat barnen lite...
Så nu ska jag bara se hur bilderna ser ut när man lägger in dom i datorn, dom ser ut att ha blivit väldigt bra i kameran så man får väl hoppas att det är bättre än det orginal objektivet som var med kameran när vi köpte den! :)

Men det gäller ju också att ha rätt inställningar och sen veta vad alla inställningar är till m.m så finns en del att lära sig men blir nog bra till slut! :)

Bilderna som jag tog kommer upp lite senare ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0