Rutinerna börja bli bra nu...


Äntligen så börjar våra rutiner att ta form igen efter att Liam vart ledig i 5 veckor från dagis & älsk vart hemma i 4 veckor! :)

Liam ligger redan i sin säng och ligger kvar där!
Linus ligger och sover i sin säng så det är väldigt tyst här hemma just nu!

Känns på ett sätt väldigt skönt för då kan jag gå och lägga mig skapligt också! :)
Fast jag känner mig inte sådär jättetrött idag precis emot vad jag har gjort dom senaste dagarna!

Blir väl att glo på någon film och bara slappa i soffan!

Linus lär väl vakna 1 gång till och få mat innan han ska sova för natten!

Det trodde jag igår också när han fick mat vid 20.30 och sen somnade om gott, tänkte ju direkt att han kommer vakna om 4-5 timmar igen och vill ha mat men så var det inte!
Han sov gott i sin säng ända till 04.30 imorse, då vaknade han och var hungrig! :)
Så man kände sig bra utvilad imorse när man klev upp!

Vaknade av att Liam satt i vardagrummet och ropade mamma, han satt där och lekte med sitt duplo! :)

Förut kom han ju alltid in till vårat sovrum och väckte oss men det gör han inte längre utan han går upp på morgonen och leker lite för sig själv en stund sen tycker han vi ska gå upp då ropar han på oss! :)

Nä, jag ska ta och göra iordning någonting och stoppa i magen sen blir det soffmys i min ensamhet...
Sappa runt bland alla kanaler eller slå på någon film!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0