Paketet...


Gick ju ner på stan idag för att hämta ut både paket & handla lite granna!

Detta var det som låg i paketet! :)
Canvasavlan som vi beställde för 1 vecka sedan (40*60 cm)...

Först kände jag mig inte alls nöjd med tavlan utan att jag ens hade tittat på den, men när jag väl öppnade paketet så vart jag helt fäst i den så fin och dom första braiga bilderna på Liam & Linus tillsammans! :)
Mina hjärtan, mitt allt! ♥

Tycker dock att ALLA bilder man nästan lägger upp här på blogg.se inte alls blir så värst fina, blir lixom inte rätt på någe vis som dom är när man kollar dom på datorn... det är lite tråkigt!

Tavlan är iaf. 100 gånger snyggare på väggen live än nu när jag har tagit korten, då färgerna inte alls vart som tavlan är!
På bilden ser det lixom ut som om den är svartvit hela tavlan, men det är den inte utan alla bilderna är svartvita medans tavlans bakgrund är lila med ljusa ränder på!
Superfin i verkligeheten, så nu sitter den på väggen här hemma! :)
Klart värt pengarna, sen va det ju 50% rabatt just den dagen på canvastavlor också! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0