Onsdag!


Denna veckan har verkligen gått fort...

Imorse var det dagislämning av Liam igen
och efter det tog jag mig en härlig promenad i skogen på strax över 5 km! :)
Räknade då också in när vi lämnade hemmet och tills Liam var på dagis så det vart väl att jag gick ca 4 km i skogen, men man bränner ju kalorier! :)

När jag kommit hem så har vi bara myst i soffan och tagit det lungt, har även skrivit ut alla dopinbjudnings kort och lagt dom i kuvert med adresser så nu ska det bara köpas frimärken och skicka ut till dom som är bjudna! :)
Vi blir inte sådär jättemånga men det är rätt skönt, hellre att jag tar och bjuder dom som vi verkligen vill ha och som står oss nära som familjen!
Kommer alla som vi bjudit så blir vi lite över 30 pers med alla barnen, men tror bara vi blir 20 pers eller nå sådant!
Jag vet ju att alla i min familj kommer komma iaf. även några andra vi har bjudit så! :)

Jag har dop bara för det är väldigt fint och vi är också döpta och vi är inte ute efter en massa presenter så det duger bra med att bara bjuda dom närmsta tycker jag iaf.

Nu ska det bara planeras vad som ska inhandlas till dopet, bakas m.m
Min älskade mor kommer göra smörgåstårta (pratade hon om) så vi får se! :)
Min älskade syster (som också ska va Linus fadder) kommer hit och hjälper mig med baket innan dopet! :)
PO som var fadder till Liam ska även va fadder till Linus! ♥

Tycker det är nå speciellt med dop, det är både mysigt, fint och mycket trevligt!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan fixa iordning lite lunch till mig & älsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0