Nöjd över dom nya kläderna!


Jag är så sjukt nöjd med både klänningar & kjolarna som jag hämtade ut idag! :)
Ända nackdelen är att jag måste skicka tillbaka en klänning i retur då det fattades ett skärp på den, tråkigt nog!
Men jag testade ju klänningen så jag passade även på att ta en storlek mindre då den satt rätt pösigt på mig!
Skönt att man kan säga att man vill ha en mindre storlek! HaHa

Men jag är iaf. supernöjd men vet dock inte ännu om det är någonting jag kommer ha på dopet!
Funderar ändå på att beställa en till kjol m.m fast i andra färger, de jag köpte nu var i jeansfärg, svart & rosa/svart... och jag  vill inte ha helt svart på dopet så vi får se vad det blir av den saken! :)

Aja, nu ska jag natta vilden här hemma som somnade rätt sent idag eftersom vi var tvugna att åka till vårdcentralen så han är pigger men ska upp till dagis imorgon bitti!

Hoppas ni haft en bra Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0