Myskväll med storälsk...


...är vad det är ikväll! ♥
Blir räkor, avokado, aioli, rostat bröd, lite vin & cider...
Man får  ta vara på dessa sista dagarna som vi kommer ha honom hemma innan han börjar jobba igen! :)

Idag vart jag så less på mitt blonda hår så när vi var iväg och handlade så köpte jag även hårfärg så nu är jag inte längre blondin utan brunhårig! (mörkbrunt)
Känns riktigt bra just nu, sen får man väl se när man lessnar på denna hårfärgen!
Skulle vilja ha lite slingor och sånt i också, men väntar tills mitt hår växt ut igen...
Saknar nu mitt långa hår så nu ska det sparas! :)

Nä, fortsätta fixa räkorna så vi kan börja med våran myskväll! :)
Ska se om vi hittar på någon film att glo på också! :)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Caroline

Upp med en bild vettja! ;) Hoppas ni mår bra! Kram kram

2011-08-04 @ 08:07:33
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0