Måndag!


Ny vecka med nya möjligheter, idag blir det att ha en riktig mysig dag med mina underbara barn...
Vädret är inte det bästa, mörkt, grått, kallt & lär säkert börja regna när som helst...
Så idag ska jag nog sitta med Liam och pyssla en massa, rita, göra pärl halsband/armband, leka med play doh lera m.m

Imorgon börjar ju våran stora kille på dagis igen efter 5 veckors ledighet! :)

Sen ska jag även ställa mig och göra iordning makaronilåda, det blir våran middag idag! :)
Gott, snabbt & enkelt!

Älsk ska alldeles strax åka mot jobbet vilket känns riktigt tråkigt, men han måste ju jobba! :)
Fast skönt att ha honom hemma så länge på dagarna!

Nu ska jag sätta fart lite här hemma innan det är dags för älsk att åka iväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0