Måndag!


En ny vecka med nya möjligheter...

Imorse fick vi sovmorgon här hemma vilket var grymt skönt! :)
Liam sov som en gris och gick upp strax efter 8 imorse & Linus vaknade strax innan 8 och ville ha lite mat!
Så idag känner man sig riktigt utvilad men är ändå inte 100% kry då jag igårkväll spydde som en gris, mår illa emellanåt, har pannknack och är allmänt seg...fast ändå inte trött!
Känner mig slö i kroppen!

Men tog mig iaf arslet ur vagnen och klädde på mig för att gå en morgonpromenad som va några dagar sedan jag gjorde då jag har valt att cykla dom senaste dagarna! :)
Men det ger ju också motion! :)



Jag tog med mig hunden Ozzy och traskade till skogen så det vart en promenad på 6.11 km & brände 337 kalorier så lite duktig har man vart idag! :)

När jag väl kom hem så har älsk satt på ett plåster på Liam´s sår ovanför ögat då han pillar bort skorpan så han börjat blöda igen!
Men såret ser väldigt fint ut så det lär nog inte bli någon fara eller nå fult ärr!


Fast vi ska ringa och prata lite med försäkringsbolaget idag om det nu skulle bli ett fult & stort ärr!
Pratade med min mamma igår som är väldigt inne just på försäkringar och vad som gäller m.m så det känns skönt när man har en sån kunnig i familjen ang, försäkringar och allt möjligt! :)
Hon sitter ju med i det mesta som facket tex. och är väldigt insatt i det mesta! :)

Idag kommer även ett paket till mig med en massa kläder, wuuuuhuuu...
Känns skönt med nya kläder och jag hoppas dom ska sitta bra, är dels lite kläder som jag hade tänkt ha på Linus dop men så får man ju se om man kommer trivas i det, om dom sitter bra m.m!
Tycker alltid det är svårt att skicka efter kläder även om man skickat efter från stället så många gånger tidigare så kan det ju alltid sitta annorlunda än vad andra kläder gjort! :)
Ska bli kul att testa, massa klänningar & kjolar! :)

Annars om de inte skulle sitta som jag vill så har jag ju lite tid på mig att hitta någonting på stan som jag kan ha på dopet, är glad att jag iaf har skorna som jag ska ha! ;)

Nä, hoppa in i en dusch nu sen fixa iordning lite lunch innan jag ska hämta ut paket! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0