Man kan bli galen för mindre!


Folk som tror dom vet & kan allt fast dom egentligen inte kan ett skit gör mig fan galen...
Det ska klagas och göra både det ena och det andra va fan skaffa er ett eget liv!

Är så jävla less på skitsnackare, lögnare och folk som kör dubbelmoral...
Vill inte ha sånt folk i mitt liv, klarar mig bra utan er!
Så less så man bara skulle vilja spy på dom!

Bättre ni sköter ert egna liv först... eller bättre sköt er själva och SKIT I ANDRA!!!!

Fy fan vilket patrask det finns i denna värld... man kan egentligen bara skatta & tycka synd om dessa människor som beter sig som dom gör!
Vuxna människor som beter sig som om dom fortfarande vore små barn!

Tur det finns vissa NORMALA kvar iaf!



Kommentarer
Caroline

Hoppas jag är en av de normala ;) Kram kram

2011-08-19 @ 08:49:16
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Sara- Mamma till Yrla och Noel

ojoj äre nu då?

2011-08-19 @ 10:06:09
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0