Mallen - Bara resten kvar


Nu har jag iaf. en mall klar... sen får jag se om det ska ändras färg men rosa är verkligen jag! :)
Jag älskar rosa och har alltid gjort det!

Men jag vills å gärna få min dropdown meny i mitten men det GÅR INTE!!!
Blir snart galen... haha

Så min dropdown får va över headern då bloggen ser för jävlig ut om den ligger under... men tycker inte den är så fin där den sitter nu heller, hade jag fått till det och fått den till mitten så skulle jag va hur NÖJD som helst men det går verkligen inte!
Man ska ändra där och bla bla bla och det har jag gjort, den flyttas en bit men inte helt i mitten utan enbart typ 1 cm från kanten där den sitter...

Nån som kan nått om detta hur man kan få denna dropdown menyn till mitten???
Har sökt och sökt, hittat men de dom säger man ska göra funkar icke! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0