Kvällspromenaden avklarad!


Lät killarna få stanna hemma och mysa medans jag tog mig en härlig kvällspromenad på 4,62 km och brände dessutom 245 kalorier! :)
Riktigt skönt att dessa kalorier försvinner ur min kropp varje dag som jag går! :)

Sen jag började ta dessa promenader så ser det ut såhär:

• Totalt har jag gått 19 gånger med runkeeper
• Sammanlagt har jag gått 84 km
• Och totalt har jag bränt 4.477 kalorier!


När man ser dessa resultat så vill man bara fortsätta, jag skulle lätt kunna gå ut och gå en gång till ikväll och ta rundan på 3 km! :)
Vem vet, kanske gör det senare eller så väntar jag på morgonpromenaden!

För ikväll blir det lite "fusk" med storälsk då vi ska mysa lite med ost, kex, vindruvor & melon! :)
Det är ju som sagt Fredag & då ska vi självklart ha lite Fredagsmys! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0