Kväller på er...


Har haft en helt strålande dag, har känt mig mycket bättre idag än vad jag gjorde igår och det är ju iaf. positivt!
Drog ju ner och tränade imorse och brände en massa kalorier och efter träningen kände jag mig grymt peppad och var gladare än vad jag var innan träningen imorse! :)
Busat en massa med mina barn har jag också gjort idag, vart ute i skogen och plockat lite svamp, fikat med grannarna & haft ännu mer mys med mina 2 fina barn m.m!

Nu sover dom sen ett tag tillbaks och jag sitter här i min ensamhet och bara har det bra! :)

Så skönt att det är Torsdag imorgon och sista dagen på denna veckan som älsklingen jobbar! ♥

Ska alldeles strax ta och lägga mig på soffan för att glo på parlamentet som börjar idag!

Imorgon ska jag iväg och träna igen
, känner att det var så grymt skönt så nu ska det bli en massa träning istället för att va ute och gå varje morgon! :)

Imorgon är det även läkarbesök för Linus som gäller, men är inte förns 14.30 så hinner med en hel del innan!
Anki ska följa med då det blir lite tajt med att hämta Liam på dagis vid 14 sen stressa bort till BVC för att hinna med läkarbesöket så det känns skönt att det är fixat och klart! :)
Ska bli spännande och se hur mycket lillkillen har vuxit, tror dock han vuxit på sig en hel del och det är ju bra eftersom han inte fick någon näring när han låg i min mage! :)
Så nu har det gått undan!
Våran underbara lilla lillebror! ♥

På Fredag ska jag träffa Lina & lilla Emelie, myyyys!

Ska möta upp henne hos tandis då hon ska dit så jag ska passa Emelie medans hon är inne där! :)
Liam & Emelie går så fruktansvärt bra ihop så det är hur kul som helst!
Vi ska gå på stan, fika, snacka och ha det allmänt mysigt!

Eftersom Thomas är ledig på Fredagar så får Linus & älsk ha lite mys medans Liam & jag gör stan med Lina & Emelie! :)

Sen vet jag inte vad vi ska hitta på om vi ska ut till dom på kvällen för att grilla och ha det bra...
Inget som är helt planerat ännu men hon har frågat så vi får la se hur det blir med det! :)

Hoppas ni haft en bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0