Home Sweet Home


Idag kom vi hem från mamma/mormor & pappa/morfar!
Vi åkte till dom i Fredags så har vart borta i några dagar... har vart väldigt skönt och avslappnande!
Som man säger: Borta bra men hemma bäst! :)

Närå, vi har haft det hur bra som helst, massa bus, mys, god mat, grillat, lite godricka ;) och en massa prat m.m!
Mamma & jag åkte även iväg och shoppade lite, skönt med lite ensamtid bara mellan mamma & mig! :)

När vi väl kommit hem så åkte jag iväg och handlade lite så nu ikväll blir det massa mys med storälsk och lite gotta + en bra film!

Imorgon blir det att börja gå ut och gå igen, då det inte blivit av mer än 1 gång när vi vart borta!
Sen lite annat som jag ska börja med! :)

Hoppas ni haft det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0