Helgen redan slut!


Måste helgerna gå så fruktansvärt fort?!? ;(
Idag är det dags för Thomas att jobba igen, men man kan ju hoppas att denna veckan går lika fort som den förra veckan gjorde! :)
Men idag kommer han ju hem strax efter 22 då han jobbar 12-22 på Söndagar så det känns ju rätt skönt ändå...
Annars jobbar han ju 15-00 varje dag... men det är skönt att ha honom hemma så pass länge på dagarna!
Hinner busa en massa med barnen och så! :)

Helgen har iaf. vart hur underbar som helst, vart ute och busat en massa, käkat gott och haft det allmänt mys hela familjen! ♥

Om en liten stund när jag vaknat till och klätt på mig så ska jag cykla bort till Willys då det nästan är slut på ersättning till Linus här hemma, sen måste jag köpa lite annat som också börjar ta slut som MAJS till Liam! :)
Blir inte att gå någon promenad idag iaf. inte någon lång då jag har grymt ont i mina hälar sen igår...
Hoppas detta ska läka fort så jag kan börja gå mina promenader igen! :)
Fast jag ska ta och gå ut med barnen lite senare idag så en liten promenad blir det allt, fast med foppatofflor på! HaHa

Ska ta och ge Liam lite frulle nu och göra mig iordning så jag kommer iväg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0