Härligt!


Efter 3 dagars "lathet" nere hos mamma/mormor & pappa/morfar med massa god mat och godricka så är det väldigt skönt att ha kommit hem och börja gå ut och gå igen! :)

Gick 1 dag av 4 där nere men ville hellre umgås med min familj och ha det mysigt!

Så idag vart det en liten kortis promenad på 37 minuter & jag gick 3,26km, brände 181 kalorier...
Det känns som sagt att man har legat på latsidan och bara gottat sig, men nu ska det bli andra bullar av! :)

Har även gjort 100 situps nu ikväll och de kändes... :)

Tänkte även dansa lite Zumba men skippar det och kör Wii istället! :)
Ska börja köra Wii varje dag om jag nu får tid eftersom där skriver man in allt om sig själv och man ser även hur mycket man bränner och ser även minskningen! :)

Så det ska jag börja köra igång med igen, och självklart ska jag gå ut och gå VARJE dag! :)
Sen om jag bara går 3 km, 5km, 7km eller 10km spelar ingen roll huvudsaken jag mår bra! :)
Men oftast blir det 5km spåret som jag går!
En halvmil om dagen är väl inte så illa pinkat, bättre än ingenting!

Jag mår verkligen bra av att ha kommit igång med träning och det igen, så härligt!


Nu ska jag ta och köra igång med Wii!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0