Härligt med Torsdag!


Och sista dagen på veckan som storhjärtat jobbar & sista dagen på veckan som Liam går på dagis sen tar vi helg!♥
Så mysigt såååå! :)

Hoppas denna dagen går lika fort som dom andra dagarna denna veckan har gjort! :)

Det här med Liam, han går ju och lägger sig vi 19 på kvällen (eller jag nattar honom då) men då varknar han så sjukt tidigt på morgonen så imorse var han vaken strax innan kl. 6 så funderar på att börja lägga honom vid 19.30-20.00 istället som vi gjorde förut och se om det blir bättre!
Det funkade förut så varför skulle det inte funka nu lixom!?! ;)
Nu är han ju stora killen... :)
Annars är han helt slut & trött på dagis så han vill lägga sig tidigare och det är ju inte så bra!

Tog mig även en liten promenad efter att jag hade lämnat Liam på dagis imorse, känns riktigt skönt!
Det tar ju lite längre tid nu när jag kör med runkeeper på mornarna då jag startar den redan när vi går hemifrån!
Eftersom Liam går till dagis så vi har varken vagn eller cykel med oss och det funkar hur bra som helst!
Det är ju inte sådär jättelångt till dagis precis men närmare 1 km iaf! :)
Sammanlagt vart det en promenad på 5.36km och brände 319 kalorier! :) HEJJA!

Imorgon blir det att ut och cykla för min del då jag ska iväg och handla hem lite mat m.m till helgen!
Måste även iväg och storhandla då det ekar i både kyl & frys snart! :)

Nä, nu börjar magen gapa efter mat så ska sätta fart med lunchen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0