Härliga Torsdag!


Och sista dagen på denna veckan som älsk jobbar, sen är han hemma 2 dagar och bara myser med oss! :)
Vi ska försöka hitta på en massa skojjigheter och bara vara ute och njuta så hoppas verkligen att vädret blir bra!
Jag ska även passa på att gå långa kvällspromenader när han är hemma! :)
Blir nog båder morgon & kvällspromenader då fast lär inte bli att gå långt båda gångerna!

Imorse tog jag mig en promenad på 7.41 Km och brände 413 kalorier och det var riktigt skönt!

Idag har vi haft det riktigt mys här hemma jag & barnen, vi har byggt med duplo, lekt med tågbanan, vart ute och Liam har även vart utan blöja & kissat på toan (för det gör ju pappa då ska han göra likadant) :)
Våran stora kille...
Linus har vart med och legat på mattan & vart i min famn och vart hur nöjd som helst! ♥
Efter ett tag så vart han trötter och somnade så la han i hans säng där han sussade gott en liten stund tills vi skulle gå ut!

Liam, jag & Linus har precis kommit in efter att ha vart ute och busat här på gården en massa, sparkat boll, spelat bandy och haft oss!
Nu väntar vi bara på att maten ska bli klar som idag blir spagetti & köttfärssås!
Sen ska vi nog ta och gå ut igen då vädret är helt underbart, fast lite småkyligt ändå!
Vi ska nog ta oss en liten kvällspromenad, blir den vanliga vägen nu när jag har barnvagnen med och Liam vill ju gärna inte sitta still i en vagn så han ska få springa runt och härja!

Nä, nu kokar spagettin så ska börja fixa iordning resten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0