Gott & blandat!


Jag är så sjukt nöjd över kläderna som jag fyndade på rean! :)

Sitter och väntar på att vattnet ska börja koka så jag kan börja med maten som idag får bli stuvade makaroner & falukorv... var länge sedan vi åt det nu så ska faktiskt bli riktigt gott! :)

Har även fotat lite granna med kameran idag, Liam fick ju en ballong med Toy Story motiv på och han vart ju sååå stolt över den! HaHa
Sen vart det lite annat man fotade också, är ju rligare nu när man har ett riktigt bra objektiv! :)

Ska ta och sätta på Cars till Liam, han vart ju helt tokig när jag visade honom bilden på telefonen... han älskar ju som sagt bilar! :)

Sen idag blir det en promenad med hela familjen, blir nog inte sådär jättelång promenad men vi kommer ut och går lite iaf.
Har ju inte gått min morgonpromenad idag eftersom det vart shopping istället! :)

Ska nog ta med mig kameran på promenaden och fota lite granna, men nu ska jag ta och sätta fart så vi kan äta någon gång! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0