Godnatt!


Nu tänker jag faktiskt ta och gå och lägga mig, har en fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge med sig så sömn är nog det bästa just nu, även en massa tankar som bara snurrar runt runt runt i skallen på mig!!!
Eller sova och sova blir det nog inte då Linus har legat i sin säng hur nöjd som helst och babblat på för fullt med sängmobilen (djuren) som snurrar runt och spelar musik!
Sen bestämde han sig för att lägga en redig bajsblöja så det var bara att byta den och nu ligger han i sin säng igen och gosar med snutten och tittar på djuren! :)

Liam sover sen ett bra tag tillbaks! :)
Han vart nyklippt och fick ta sig ett bad, kolla lite barnprogran och sen fick han gå och sussa...
Linus sussade gott ett bra tag när jag nattade Liam men sen vaknade han och ville ha lite mat för kvällen/natten och har som sagt vart vaken sen dess! :)

Jag ska nog ta och gosa ner mig under täcket nu & slå på någon film för nu håller Linus på att somna in! :)
Snart är även storälsk hemma också, men jag lär nog sova när han kommer hem strax efter 00!
Så skönt att det är sista dagen för denna veckan han jobbar imorgon! ♥

I helgen ska vi försöka hitta på en massa skojjigheter och jag ska äntligen ut och gå långa kvällspromenader! :)
Blir ju bara långa morgonpromenader nu när älsk har börjat jobba igen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0