Godmorgon Onsdag!


Natten har vart helt underbar
, Liam somnade ju gott igårkväll vid strax innan 20 tiden utan en massa tjaffs, han accepterade tillslut att han skulle sova! :)
Sen har han sovit hela natten och vaknade strax efter 7.30 så man känner sig ganska utvilad idag!
Linus har också sovit hur bra som helst inatt, så härligt med dessa nätter då dom sover bra!

Har precis tryckt i mig lite frulle (½ avokade & lite keso), så alldeles strax ska jag ta på mig träningskläderna, slå på skön musik i öronen och ge mig ut på en härlig morgonpromenad!
Känner mig piggare idag så blir nog att gå 5km spåret! :)

Det är ju sååå härligt att gå ut på morgonen i skogen alldeles själv och bara lyssna på skön musik & rensa tankarna lite granna! :)



Ohh, det är redan Onsdag idag... denna veckan har gått väldigt fort och det är ju tur det! :)
Snart har vi pappsen hemma i 2 dagar igen! ♥
Men att va hemma med båda barnen själv var inga som helst problem, kände ju lite panik för det när Thomas skulle börja jobba i Söndags men det gick som en dans på rosor (förutom nattningen den dagen).

Nä, klä på mig och fixa för att sedan gå ut!

Hoppas ni får en härlig Onsdag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0