Godmorgon Fredag!


Vaknade med världens pannknack... inte skönt kan jag lova!
Fast nu har det börjat släppa lite som tur är!
Liam är vaken och hur pigg som helst, Linus ligger och bubblar för fullt med pappsen i sängen och jag ska ta och klä på mig, fixa lite frulle och ta min härliga morgonpromenad!

Sen ska jag faktiskt ta mig ner på stan för att kolla in rean på Lindex igen, fanns ju hur mycket kläder som helst från 30:- och uppåt! :)
Man kan ju alltid hoppas det finns lite kvar, var både byxor, linnen, kjolar, klänningar, tröjor och även en del barnkläder som var hur billigt som helst!
Kollade ju inte så noga igår utan tog det jag ville ha så idag får man väl kolla lite extra noga! :)
Skulle så gärna vilja hitta en klänning, så idag blir det en tripp för mig ner på stan sen får vi se om älsk & barnen följer med också eller om dom stannar hemma och myser och går ut en sväng!

Nä, ska ta och koka ägg och ta mig min frulle som vanligt blir avokado, keso och kokt ägg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0