Go kväll!


Hela familjen har vart ute på en liten promenad, vi har busat och fotat lite granna.
Det vart inte så mycket foton då jag har glömt att ladda systemkameran så den dog juh! HaHa
Så kan det gå!
Vi var iaf. ute strax över 1 timme, sprang runt och busade och Liam tjata om äpple hela tiden så var bara att plocka lite äpplen också som han glatt gick och mumsade på! :)

Imorse skickade jag efter en kjol & 3 klänningar, har letat efter någonting att ha på mig på Linus dop men inte hittat nå speciellt så får se hur detta sitter och hoppas att jag kommer trivas med det! :)
Annars får man väl fortsätta leta, ha nå jeansleggins & någon snygg tunika till...
Skor har jag ju, älskar mina höga stövlar så dom kommer jag ha på dopet! :)
Hade dom även på Liam´s dop! :)

Liam ska få ta sig ett snabbt bad för att sedan hoppa i säng och sova, sen blir det bara mys i soffan med storälsk, dricka lite godricka & äta lite snacks till!
Är det Fredag så är det!

Lägger upp dom få bilderna vi han ta innan kameran dog senare när Liam har somnat! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0