Funderar...


Idag började Liam på dagis igen efter 5 veckors ledighet, först var han lite blyg och gömde sig bakom mig men sen kom Lena och hämtade honom så han gosade ner sig i hennes famn! ;)

Men så fick jag även reda på att alla 15 timmars barnen ska gå 15 timmar i veckan och nu går ju Liam 8-14 Måndag, Onsdag & Fredag ena veckan sen 8-14 Tisdag & Torsdag andra veckan!
Så nu måste vi tänka om hur vi ska ha honom gå på dagis så han går där exakt 15 timmar i veckan...

Funderar på att ha honom gå Tisdag, Onsdag & Torsdag 9-14 och andra veckan 2 längre dagar 9-15.30, men vet inte riktigt ännu hur vi ska ha det!
Känns lite tråkigt att ha honom på dagis så kort tid då han hinner leka lite, va med på samlingen, va ute en liten stund, äta lunch sen sova och gå hem...

Ska prata lite med dom när jag hämtar honom idag för att se hur vi ska göra med detta...

Kommer säkert bli att jag bara har honom på dagis Tisdag, Onsdag & Torsdag 9-14 varje vecka... men vi får se hur det blir!

Liam trivs ju så sjukt mycket på dagis...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0