Fredag = Vägdag!


Och jag har gått ner 0,3kg sen den 6.e Augusti! :)
Känns riktigt bra... fast jag har både fikat, ätit choklad, chilinötter, druckigt cider m.m
Sen att montan nu har kommit tillbaks gör ju inte saken bättre... haha
Då är det choklad som gäller! :)

Hoppas dock att vågen ska fortsätta minska... men sen ser jag ju även att jag bygger muskler då muskelräknaren på vågen ökar och det väger ju det också!
Såååå skönt, mitt mål ska nås! :)

Nu ska jag ta mig en härlig morgonpromenad, tar och går 5 km spåret! :)

När jag kommit hem från morgonpromenaden så ska jag nog ta och sätta mig på cykeln för att cykla bort till Willys eller Coopen för att köpa hem lite till maten vi ska äta idag! :)

Och ikväll blir det en liten kvällspromenad också, tror dock att vi tar en promenad hela familjen... fast vi får se! :)
Eller så går jag helt enkelt själv och då blir det nog spåret igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0