Före och efter!



Trodde aldrig jag skulle lägga upp dessa bilder, men nu gör jag det!
Varför ska jag skämmas och må dåligt?!
Jag mår dåligt att se hur jag såg ut innan, men känner mig fortfarande väldigt stor!

MEN NU SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I VAD FOLK TYCKER & TÄNKER OM MIG!

Sammanlagt efter min operation har jag gått ner 80 kg, men efter 2 graviditeter så har jag stannat på -74 kg på 4 år! :)
Gick ner 70 kg första året, vart gravid 11 mån efter operationen och gick upp i vikt igen!
Efter förlossningen gick jag ner 25 kg, men 2010 var det dags igen för en planerad graviditet och började gå upp i vikt igen och nu efter förlossningen rasade jag 10 kg men stannat upp så nu går jag ner sakta men säkert!
Även om inte kilona syns på vågen så syns det på måttbandet när man mäter att man minskat! :)

Har några kilo kvar till mitt mål, men jag kommer lyckas, jag kommer en vacker dag få må bra och va nöjd med mig själv!

Som sagt jag var VÄLDIGT stor och vägde en del innan op, men mitt liv kommer bli bra en vaker dag!



Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

vilken skillnad! starkt av dej att våga lägga upp bilderna och du SKA vara stolt över dej själv! du tog tag i ditt liv och gjorde nått av de :)

2011-08-30 @ 09:30:58
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Caroline

Gumman! Du ska absolut inte skämmas!!! Du är SUPER DUPER fin!!! Kram kram

2011-08-30 @ 09:35:24
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Jenny

Du har alltid vart fin inuti! Och det är kul att se på bilderna att du tycker att du är fin även utanpå där du rasat i vikt! Bra kämpat! Hoppas på att få se fler bilder på "nya" Stina även i fortsättningen! /Jenny från forna vagnhärad ;P

2011-08-30 @ 09:37:50
Emma Viklund

Hade ingen aning om det, bra kämpat :) Flera i min närhet som gjort bypass op och det blir verkligen stor skillnad efteråt, måste kännas otroligt :) Helt otroligt! Bra kämpat!

2011-08-30 @ 09:45:02
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Anonym

Vilken skillnad! Starkt jobbat! Heja heja! :)

2011-08-30 @ 09:51:17
URL: http://beabus87.blogg.se/
Anna

Wow! Jag är imponerad =) BRA JOBBAT!

2011-08-30 @ 21:37:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0