En dag på stan!


Liam & jag har haft en mysig dag på stan tillsammans med Lina & Emelie! :)
Strax innan kl 08.00 imorse så klädde Liam & jag på oss för att traska iväg mot tandis där vi mötte upp Lina & lilla Emelie, då Lina skulle in dit så jag passade på och busade med barnen i lekhörnan sålänge! :)
Passade även på att boka en tid till tandis åt Liam eftersom han skulle dit när Linus var beräknad att titta ut så vi fick ändra på det! :)
Men nu ska han dit för 2.a gången den 15.e september! :)
Sen efter tandis bar det av ner på stan!

Idag fick Liam även prova sin puma dress som jag köpte till honom när vi var iväg till Tallin för ett bra tag sedan...
Och först nu kan han ha den fast den fortfarande är lite stor! :)
Det är stl. 92! :)



Vädret har vart helt underbart också men såååå klibbigt & kvaft har det var!

Vi gick runt och strosade lite, lunchade, fikade, snacka massa gojja och hade det allmänt trevligt!
Barnen busade, skrattade och hade sig! :)
Tog och lunchade på Lilla Cleopatra där det var kebabtallrik som Liam och jag delade på (dock över hälften fick vi lämna... mätta!)

Efter vi lunchat gick vi vidare runt på stan, och så kom det ju en brandbil åkandes som vi stannade och tittade på! :)
Lite roligt då dom slog på alla blinkande lampor & vinkade i bilen! :)
Liam är ju hur förtjust som helst i brandbilar, ambulanser & polisbilar! :)

Sen efter att vi gått runt en massa och innan Liam och jag tog bussen hem så satte vi oss på Café Prinsen och smaskade i oss lite! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0