En cykeltur + lite handling!


Var ju meningen att jag skulle ta mig en morgonpromenad fast det vart lite ändrade planer då min kära monta har kommit igång igen efter graviditeten! :)
Så jag bestämde mig för att ta en cykeltur bort till Coopen och handla hem dels bindor (för dom var nästan slut här hemma) och även lite mjölk, frukt osv.

Det vart en härlig cykeltur på 8.33 km fram och tillbaks och jag brände 329 kalorier!


Så jag funderar starkt på att börja cykla ut till solberga hedan efter istället för att cykla ner på stan och handla!
Där ute finns det ju både Willys, Coopen, Elgiganten & Karlsson och även ÖB ligger där fast lite avsides! :)

Nu har jag nästan precis kommit hem och jag hade ju en jäkla tur då himlen precis öppnade sig när jag kom under vårat tak, regnet öser ner & det åskar å blixtrar en massa! :)
Riktigt skönt väder tycker jag!

Nu ska jag ta och göra iordning en bunke med råkostsallad sen hoppa in i duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0