Dopkort!


Imorse efter att jag gått min promenad satt jag och pillade ihop dopinbjudningskorten på datorn och jag vart faktiskt riktigt nöjd över dom! :)

Först tänkte jag skicka efter eller bara köpa vanliga kort och skicka iväg, men känner att det är mer PERSONLIGT och blir precis som man vill när man gör egna och skriver ut så fick bli så!
Gjorde ju så med Liam´s inbjudan & tackkort också!

Vi har ju en bra fotoskrivare så kommer nog bli bra detta!

Så nu ska dom bara skrivas ut på fotoskrivaren & skickas ut till dom som vi vill ska komma på dopet!

Sen är det bara resten kvar, planering vad man ska baka m.m :)

Vi vet ju hur vi vill ha på dopet så det känns bra iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0