Det blir inte alltid som man tänkt sig...


Var inne på att gå milspåret nu på morgonen men så vart det tyvärr inte!
När jag kommit halvvägs på 5 km spåret så åkte jag på världens skoskav, så går det när man sätter på sig fel skor! :(
Båda hälarna har jag skrapat upp tack vare skorna och det gör så förbannat ont...

Men jag är glad att detta hände under 5 km spåret för hade jag fortsatt att gå och kommit in på milspåret så hade jag nog dött av smärta!
Om nu skoskaven hade kommit när jag hade dragit in på milspåret vill säga!
Så lite tur hade man där! :)

Aja, tog mig iaf. igenom 5 km spåret... jag knöt om skorna och drog åt dom allt vad jag kunde sen gick man ju som man gick!
Hade dragit åt skorna så grymt mycket så det kändes som mina fötter skulle trilla av! HaHa
Vad skulle man göra då! :)

Vart iaf. en härlig morgonpromenad på 6.16km & brände 338 kalorier! :)

NU ska jag plåstra om mina hälar! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0