Dagens träning...


Tog mig en härlig promenad i skogen imorse på 5.63km & brände 311 kalorier, efter att promenaden var avklarad så vilade jag hemma en liten stund för att sedan ta cykeln och cykla iväg till Coopen för att handla hem lite som fattades till dagens middag!
Blir att grilla kött och till det blir det BBQ pommes, beasås, sallad & lite godricka till (drinkar)...

Är det Fredag så är det och hela familjen är samlad! ♥

Det vart en cykeltur på 8.59km & jag brände 291 kalorier! :)

Så sammanlagt idag har jag:

Gått/Cyklat: 14.22 km
Bränt: 602 kalorier


Det kommer bli en till promenad ikväll men vart jag går då vet jag inte riktigt ännu & inte heller hur långt det blir!
Om det blir att hela famljen går ut eller om jag bara går själv är inte bestämt ännu, men skulle va mysigt att gå hela familjen, fota lite granna och bara ha det mys...
Inte för att man bränner lika mycket eller kan gå lika fort då som man gör när man går själv eftersom Liam gärna vill springa fritt! :)
Men man bränner ju lite ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0