Dagens promenader!


Imorse tog jag mig en härlig morgonpromenad på 6.15km och brände 342 kalorier! :)
Måste säga att det var riktigt skönt, jag valde att gå 5km spåret då jag älskar att gå i skogen!
Även om det regnade lite så kände jag inte att det skulle få hindra mig att gå ut och promenera!

Det går ju även att ta med vagnen när man väljer att gå 5 km spåret, så det kanske jag kommer göra någon gång!
Fast Liam vill ju helst inte sitta i vagnen utan gå på sidan av och utforska allt som är runtomkring så det lär väl ta evigheter om han ska få gå själv runt spåret! :)

Sen nu på dagen efter vi hade käkat middag så vart det uppehåll med regnandet så kände jag för att gå ut och gå igen så var bara klä på Liam hans regnkläder och bege sig ut!

Vart en promenad på 2.56 km och ja brände då 144 kalorier! :)

Denna promenade på 2.56 km passar perfekt att gå då man tar med barnen så den längre sträckan när jag väljer att gå något av spåren så får barnen stanna hemma med pappsen sin så det blir min morgonrunda! :)

Så sammanlagt har jag gått 8.71 km idag ochhar sammanlagt bränt 486 kalorier! :)


Liam fick stanna ute och leka en stund när vi kom hem, och precis när vi stänger ytterdörren så brakade regnet loss igen! :)
Så vi hade lite tur att vi inte valde att gå längre! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0